2011. május 5., csütörtök

Anyáknapja...az első volt :)

El is felejtettem az előző bejegyzésben leírni, pedig nagyon fontos ám, ez volt az első anyáknapja, ahol már engem is anyaként ünnepeltek :)

Általában minden első dolognak nagy jelentőséget tulajdonítok, pedig úgyse lesz olyan, de mégis csak egyszer van első...


Reggel kicsi lányomtól kaptam egy kissé meggyűrt papírkát, amit apa szalagnemtalálás miatt Petra sapkájával kötözött össze :) mint megtudtam a meggyűrés oka, hogy Petra azonnal a szájába nyomta, amint megkaparintotta...ezen kívül még csokit kaptam tőle...de a lényeg, a papíron ez áll, a tündéri fotója mellett:




Szia Anyaci!
Bár még nem tudok beszélni, de azért apacinak elmondtam,
hogy mennyire jó anyu vagy nekem.
Nagyon szeretlek!

Boldog Anyáknapját!

és még alá is írta valami kis firkával nekem...:)

Később átmentünk a nagyszüleihez is, nekik készítettem egy totálisan nyomtatóbarát oldalt, merthogy igen kevéske festék volt már benne...azt hiszem teljesen megfelelt minden szempontból, és a nagyik nagyon nagyon örültek neki...


Ezt muszáj megmutatnom...vigyori naffejű tündérkém


3 megjegyzés:

Dia írta...

Nagyon édes ajándék.
Tetszik az új design.

Athena írta...

Annyira szépen nevet Petra! A szemeiért oda vagyok!:-)

Dóri írta...

Szia Ilus!
Nagyon szép az új dizááájn! :D
Petra pedig még mindig gyönyörűűűű (és nincs is nagy feje)!