2011. május 20., péntek

9 hónap...kinn és benn

Petra tegnap volt 9 hónapos...úgy nő, mint a gomba, és már ilyen nagy...
Mire észbekapok, már férjhez megy az én kicsikém...


Szóval elértük azt az időt, amikor ugyanannyit élt már kint (sőt, két nappal többet) mint amennyit a pocakomban volt. Sokszor csak nézem, mosolygok, és könnybe lábad a szemem a boldogságtól, hogy ilyen csodás babánk van :)


Az elősző hónaphoz képest:
- szerintem tökélyre fejlesztette a kúszási technikáját. Olyan gyorsan csinálja, hogy csak nézünk, hogy van benne ennyi erő (én megpróbáltam egyik este utánozni, parkettán még ment, szőnyegen esélytelen voltam, viszont sikerült a térdemen egy pár erecskét szétnyomnom, úgyhogy most gyönyörű véraláfutásos foltokkal van tele :P )


- fogak még továbbra is csak bentről kínozzák szegénykét, a bedagadás az előző bejegyzés óta is tart, de fogat még nem látok sajnos...viszont úgy látszik, kicsit jobban iseli, mint az előzőket.


- hízás is stagnál...június 2-án megyünk majd dokihoz méreckedni, de szerintem nagyon minimálisat hízogatott (két hónap alatt max. fél kg)


- egyre többet mondja, hogy ap (szigorúan apának, úgyhogy mondjuk hogy tudatosan beszél hozzá) én mamama vagyok...és amikor jókedvű, csetteg a nyelvével, és apapapapap...de ha valami baj van, nekiáll brümmögni, és mondja, hogy mamamama és jön hozzám, mert akkor seni más nem jó.


- mindenre mutogat a is mutatóujjával, és akkor azt meg kell nézni, de tényleg állandóan mutogat...amikor ap, meg mam van, akkor is mutogat ránk.


- hosszra a súlyával ellentétben igenis nőtt, a 74-es bodykból kilóg a cickója. :P Úgyhogy szülinapomra kértem neki 80-as ruhákat.


- haj változatlan, talán a feje tetején kicsit kezd lapulni, mert ott már viszonylag hosszú...


-kaja...kicsit mintha több kaját fogadna el, reggel van (ébredés után) kb. 2X cici, meg estefelé lefekvés előtt is, de nap közben mindenfélét eszünk...éjjel viszontmég mindig elég sokszor ébred...ez van, majd leszokik egyszer...:)


- és akkor a csúcs: múlthéten pénteken, 13-án reggel játszott kint a nappaliban, egyszercsak elkezdett nyöszörögni. Odamentem és ott ült a kicsi játékai mellett....nagyon édes volt, de végre felült egyedül...annyira büszke voltam rá, gyorsan ment körtelefon, hogy milyen ügyes volt...és mindenki nagyon örült eki.
Este bent a kicsi szobában ő ücsörgött az ágyában, nézte a tv-t én meg vasaltam mellette, aztán hátrafordultam, hogy megnézzem, erre ott állt a kiságyban...hát az agyam eldobtam...hogy egy nap alatt két dolgot...újabb körtelefon, és ismét nagyon örült mindenki...hát még én...:)


Úgyhogy van egy kétfogú, punkhajú, nagyszájú, szupermozgékony, alváskerülő, de imádnivaló kis tündérkirálylányom :)


6 megjegyzés:

Évi,Miki,Tomibaba írta...

Irigylésreméltóan szépen írsz róla.

Anita írta...

Nagyon ügyes Petra! :) Milyen nagy lehet már! :) Puszi

Melinda írta...

Olyan jó volt olvasni :)...

Dia írta...

Gratulálok a 9 hónaposnak :-)

szilvás76 írta...

:-)

...szépek vagytok.

orsi írta...

:))))))))) Cukorborsó!