2011. április 6., szerda

Tiszta selejtesek vagyunk?!

Ma nagyon felhúzták az agyamat...szokásos havi pofavizitre kellett mennünk a gyerekorvoshoz Petrával...annyira nem szoktam ezt várni, mert ilyenkor ott a védőnő is, de ez a legkevesebb volt most... Van egy kis előzménye a dolognak...elmentünk múlthéten Petrával a szemészetre, mert néha kicsit bandzsít a szemeivel, nem vészes, de sajnos az apukájának kicsi korában ebből volt elég baja, gondoltam előzzük meg a bajt...nos, az egész egy vicc volt...Petra ült az ölemben, vigyorgott...negyed órát voltunk bent max, abból 10 percet csak nevetgéltek Petrával, aztán letakarta a kezével a nő az egyik, majd a másik szemét is, majd olyan 40centiről egy lámpával megvilágította a kis szemét, és közölte, hogy nem bandzsa, majd egyévesen menjünk vissza, hogy szemüveget írjon fel neki...MIVAN???? ezt nem mondja komolyan, hogy ennyiből ő kitalálja ezt?! Úgyhogy ezen is jót puffogva itthon elmondtam az apájának, és megbeszéltük, hogy elvisszük majd valami maszek szemészhez a lányzót, mert ez nekem nem volt vizsgálat...ennyit én is tudtam volna csinálni... Nos, ezzel a lelettel és eredménnyel (a leletre annyi van írva, hogy semmi baja, kontroll, ha már önállóan jár) lementünk ma a háziorvoshoz, megmérték Petra súlyát, de már nyafi volt, hogy jaj, ugye nem pisilsz le, mert azt nem szeretném (védőnő), utána odaadtam a leletet, elmondtam mi volt, ők röhögtek egy jót, én már annyira nem...aztán megnézték Petrát, akit amikor felhúztak nem felült, hanem egyből felállt, na és innentől durrant el az agyam... Miért nem csak ül, miért ilyen hajlékony (?), mit eszik, miért szopizik még mindig, miért adok neki, amikor éhes, neki már csak 4 óránként lenne szabad ennie, és éjjel se kéne, hogy egyen, mert így túl sokat eszik, mirét nem kap minden nap főzeléket meg gyümölcsöt is (talán mert nem bírom vele megetetni!!!)ne foglalkozzak azzal, hogy a gyerek lehet ekcémás, ne csináljak vele semmit, a foga miatt hagy hisztizzen, meg hogy már a második étkezést kéne kiváltanom, de hogy még egyet se voltam képes, és Petra miért nem eszik meg iszik úgy, mint a többi baba, miért kell neki még mindig ennyit szopiznia, ne ültessem, mert akkor nem akar majd magától felülni (de még etetőszékbe se, mert előbb a talajon kell neki magátó?!...ez hülye)...szóval mondták a magukét, én meg inkább nem is kérdeztem mást, összekaptam a gyereket aztán jöttünk, amikor végeztek vele... úgy felhúzták az agyamat...legközelebb nem mondok el nekik semmit, csak amit hallani akarnak...nem mondom, hogy minden úgy jó, ahogy csinálom, de hogy miden szar legyen, az azért már sok... Nekünk (Petrának és nekem) ez így teljesen jó...nem alszik végig éjjeleket, de ez legyen az én bajom, és ha éjjel éhes, igenis megetetem, nem fogom hagyni egész éjel üvölteni emiatt... Majd megeszi a főzeléket meg gyümit, ha akarja, ha erőltetem, szerintem csak megutáltatom vele (aztán majd élete végéig cicizik :P ) Ha fáj a foga, igenis megvígasztalom, ez nem egy büntetés neki, amit hősiesen kéne viselnie...a bölcsességfog is baromira fáj, neki sem lehet kellemes, hogy folyamatosan nőnek a fogai... Ha ő ülni akar, majd ül, ha állni akar, akkor áll...nyilván nem hagyom órákig így, de nem fekhet egész nap... Szóval ezek alapján én elméletileg egy tök antianya vagyok, aki semmit nem csinál jól a gyerekével...de teszek rá nagy ívben...ameddig ilyen csudiszép, csupavigyor Kistündérem van, akit mindenki imád, és semmi olyan nincs, amitől égnek állna az ember haja, addig igenis a saját életriltmusunk szerint, a nekünk megfelelő módon fogunk élni, és Petra is ezt szokja, szokta meg... Rajtuk kívül egyébként ezzel még nem nagyon volt baja senkinek...sőt, volt, akinek meg pont ez tetszett a nevelésemben... A nagyokosok meg pukkadjanak meg...:P Ui.: Hamarosan töltök fel újabb képeket Petráról, de sajna lemerült a légzésfigyelőben az elem és gyorsan a fényképezőét kaptam ki, és még nem jutott eszembe pótolni azt...

9 megjegyzés:

szandra írta...

Én még csak kismama vagyok, de már molesztál a védőnőm....:)

mirrike írta...

Sajnálom. Ne is foglalkozz velük. Mindent jól csinálsz, amíg Petra mosolygós.

Norika írta...

Ilus, ne is hallgass a védőnőre, ezek majdnem mind ilyenek, a miénk is... :)
Petra ügyes, szépen fejlődik, semmi rosszat nem csinálsz vele....és az a szemészeti vizsgálat...pfff....

Ilus írta...

Na igen, a szemészet...olvastam nálad is a bejegyzésben, hogy voltatok, gondolom nálatok nem így csinálták...nagyon pipa voltam akkor is...
Védőnő meg...no comment...már lenyugodtam...

Brigi írta...

Ne foglalkozz a védőnővel! Nekem is annyi hülyeséget mondott az előző-két gyereke is volt-, hogy néha a szemébe röhögtem. Mindent csinálj úgy ahogy jónak érzed. Ha boldog és egészséges a kicsi, akkor baj nem lehet!

Adri írta...

Tojd le őket nagyon nagy ívbe.Lilla is eszik éjjel,na és,ha éhes,hagy egyen.Inkább mint azért is sírjon.Elég baj nekik a fogunk,baromira fájhat,bár nekem bölcsességfogam se jött ki,de az állítólag tök olyan mint babáknál a fogzás.Sógoromat végignéztem vele,hát nagyon fájhat.
Szeresd,vigasztald,mert úgyis megnő és majd nem mindig anya lesz akihez menekül.És annyira cuki baba,fejlett,okos.Semmit se csinálsz rosszul.Na meg amúgy ezek a hülye orvosok a fiatal szülőket tök hülyének nézik,valahogy ezt tapasztalom.

Árvai Katalin írta...

Jajj, nemár, honnan szalajtották ezt a nőt? NEm jár továbbképzésre? Ezek a nézertek már nem valami modernek. Nálunk pont az ellenkezőjét mondják. Hadd szopizzon a baba ameddig és amikor jól esik neki. Ameddig téged nem zavar, hogy éjjel fel kell kelni, addig teljesen rendben van. Mondjuk vigyázz vele, mert 8 hónapos kora után már kialakul nál a feltételes reflex és akkor is kérni a fogja a mellcit, ha nem is éhes. Én is így jártam és még most sem szokott le, ha valamije fáj, még mindig mellet kér. Pedig már egy hónapja az apja altatja, mert még egy évesen is felkelt 3 szor...engem már zavart. Azóta nem kel fel, csak ha baja van. Érdekes...
De 7 hónaposan még nem gáz, ha felkel, főleg, ha még nem is eszik mást. Az ivás meg még később fog bejönni, mert amíg van tej, addig csak azt hajlandók szomjoltásra használni. Nóci is még mindig csak napi fél-1 deci teát iszik meg, a többi még tej. :)
Minél később szoktasd le a reggel-esti cicizésről, mert az mindig megnyugtatja, biztonságot ad neki és egészséget is! A védőnő meg főljön a levében, ha ilyen maradi.

MuciFoci írta...

Sajnalom hogy pont egy ilyen bagazst fogtal ki... Biztos vagyok benne hogy minden rendben van Petraval! A szemvizsgalatot meg jol teszed hogy elviszed maganorvoshoz.

Nem ertem.. Egyszer azt mondjak hogy minel tovabb szoptatja az anyuka a babat annal jobb, masszor meg jesszusom azonnal hagyja abba... Kovesd az osztonodet, kiveve ha az eppen gumicukrot diktal szensavas uditovel! :D

e-agi írta...

Jól csinálod, Ilus!:) Bár nincs tapasztalatom, de Petra mosolya mindent elárul!:)