2011. április 1., péntek

Luxuscikket vennék...

Bizony, merthogy manapság az alvás nálunk nagyonis annak számít...Persze minden az én kis Tündérem miatt van, meg a gonosz fogak miatt... Eleinte olyan jól haladtunk...jó, sosem volt az az egész este alvó baba, de 3-4 hónaposan esténként átlag egyszer keltünk, ha nagy baja volt kétszer... Nem panaszkodni akarok, vagy ilyesmi, mert az a helyzet, hogy elég jól bírom (vagy csak utolsó tartalékaimat merítem ki éppen)... Jelenleg így nézünk ki... Fürdés este 7-8 között, aztán kaja, hátha elalszik...nos ez általában vagy igen, vagy nem...ha alszik is, akkor legkésőbb fél10 felé már kukorékol, sír, magyaráz, mindegy, de láthatóan nem alszik...egy kis játék, ugribugri, hátha ő elfárad (mert én baromira), aztán valahogy 11 felé sikerül álomba kényszerítenem. nagy nehezen elalszom én is, de...fél12 és fél1 között tuti, hogy felébred...és onnantól max. 1,5 óra, amit alszik, úgyhogy a régi átlag 1 ébredés manapság jó, ha csak 3-4...néha eszik, néha csak sír, és nem lehet a szájához érni...fránya fogak... Aztán legkésőbb 7, de inkább fél 7 után már egyáltalán nem alszik vissza reggel... Ilyenkor mondja apája, hogy majd nappal aludjak, amikor Petra is...aha, nos az nem így megy...szerintem Petrának zéró alvásigénye van...a nappali alvásunk általában kimerül 2x bazihosszú 20 percig tartó alvásban...ezalatt én el se tudok aludni, annak meg nem látom értelmét, hogy elálmosodjak, aztán kelhessek, mert ő felébredt... Kicsit utánajártam azért a dolognak...és arra a cseppet sem bíztató dologra jöttem rá, hogy ha ez tőlünk öröklődik, akkor Petra 6 éves koráig nem fog aludni...ez pedig abból következik, hogy én 4 éves koromban aludtam először rendesen, drága párom viszont 8 éves koráig boldogította így a szüleit, ha ezt átlagolom, akkor már csak 5,5 évet kell így eltöltenem...aztán majd kezdhetem előröl a tesóval...:P

1 megjegyzés:

Adri írta...

Ilus én együtt érzek veled,tudod :) ismerős minden,nálunk dettó ez van.